roadtotanzania.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hey welkom op mijn reislog!

Als je het leuk vindt om me tijdens mijn reis in Tanzania een beetje te volgen kan je dat vanaf nu via deze link doen. Hier houd ik jullie zoveel mogelijk op de hoogtevan alle avonturen en ervaringen tijdens mijn reis. Vanaf eind juli zal ik actiefverhalenen ookfoto'splaatsen. Daardoor hoef ik niet steeds met iedereen te appen om jullie op de hoogte te houden

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je mijn avonturen in Tanzania wilt volgen!

Groetjes,

Mariëlle

Reacties

Reacties

Ingrid Eidhof

Marielle, alvast safari njema. (goede reis). Weet niet of je al wat woorden geleerd had. Maar in Matamba zeggen ze in elk geval a Santa sane (hartelijk dank). Hariboe schijnt goede dag te zijn. Geniet er van, een ervaring die je niemand kan afnemen. Succ en liefs van ons allen. Spannend en ontzettend gaaf.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!